söndag 20 maj 2012

Nu åker jag tåg hem ifrån Uppsala. Tiden går snabbt när man har kul. Det har varit en galet bra helg. Det absolut bästa med Emma, Olga och Malin är att vi alla tycker om att: Slappa, njuta av livet, ta det lugnt, bara vara, äta god vegetarisk mat (ingen äter kött), dricka öl eller vin, driva med varandra hela tiden, bra musik och massa olika kulturer.
Vi älskar mindre: att snacka skit, shoppa, stressa, snacka om träning och snacka om pengar.
Jag tror att jag minst tre gånger denna helg har sagt "det här är livet". Nu längtar jag till sommaren och till nästa gång jag träffar dem.

Det är bara lite mer än en timme kvar till byte av tåg och sedan är det bara en timme kvar till Helsingborg. Skönt! Det är inte lika kul att åka hem som att åka bort. Man vill bara vara hemma direkt när man satt sig på tåget.

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar