söndag 20 maj 2012

En lista.

För att fördriva tiden:
1. Var är din mobiltelefon just nu? Jag har den i min hand.
2. Var är din andra hälft? På jobbet. Han jobbar sin sista dag på MAXI idag.
3. Ditt hår? Ovårdat i hästsvans.
4.Ditt humör? Trött med glad efter en underbart bra helg!
5. Din dagsplan? Åka tåg. Komma hem packa upp och städa inför visningen imorgon.
6. Det bästa du vet? Erik och min familj .
7. Din dröm inatt? Glömde min halsduk igår på restaurangen vi åt. Gick tillbaka och hämtade den. Sen drömde jag om detta. Konstigt.
8. Ditt livsmål? Att vara glad. Kanske också att läsa så mycket som möjligt om så mycket som möjligt.
9. Rummet du är i? Jag sitter på ett tåg hem.
10. Din hobby? Musik - spela och lyssna på. Läsa böcker och titta på fotboll.
11. Din skräck? Att någon jag känner kommer att vara med i en bilolycka.
12. Var vill du vara om sex år? Jag vill vara glad annars kvittar det.
13. Var var du igårkväll? Jag, Emma, Malin och Olga var ute i Uppsala. Det var fint som snus!
14. Vad är du inte? Nyduschad!
15. En sak som du önskar dig? En cykel.
16. Vart växte du upp? Vejbystrand.
17. Det senaste du gjorde? Åt en macka och drack kaffe på tåget.
18. Saknar någon? Erik!
19. Din sommar? Spanien, jobb, spela i Stockholm och flytta till Umeå.
20. När skrattade du senast? Igårkväll när vi lekte argaleken.

SLUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar